9. helmikuuta 2017

Aikuisten kaverikirja

Kaverikirjoja oli lapsena aina kiva täyttää ja vielä hauskempaa niitä oli lukea vuosien päästä. Sain Kaksplussan blogiverkostolaisena haasteen FROM OONA to you- blogin Oonalta täyttää aikuisten kaverikirjaan oman sivuni.

Nimeni on Doris. Jep. Ihan oikeesti on. Kiitos J.Karjalainen

Jotkut tosin kutsuvat minua Deeksi. Äitini kutsuu minua Mimmuksi.




Olen syntynyt vuonna 1988 ja kolmekymppisiä suunnitellaan jo kovaa vauhtia ;)

Lapsuuskotini langallinen numero oli 824228. Voin muuten luetella tähän ainakin kymmenen kaverin numerot myös.

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona lentoemäntä tai poliisi. Jälkimmäinen pyörii mielessä välillä vieläkin

Mutta isona minusta tulikin jotain aivan muuta. Klassinen vastaus, mutta en vieläkään tiedä mikä minusta OIKEASTI tulee isona. Nykyään työpäivät menee hampaiden parissa.

Täydellinen puoliso on arvostava, rakastava, komea, hauskuuttaja ja tietyissä asioissa samanlainen kuin minä.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen nukkuisin ehdottomasti enemmän, tietysti jos se tässä elämäntilanteessa olisi mahdollista. Katsoisin myös leffoja, sarjoja, kokkaisin ja kuntoilisin enemmän. Mutta aina tulee aamu tai on ilta ja päivät vaan menee vauhdilla ohi.

Harrastan nyt spinningiä, kuntosalia, sisustamista. Kai matkustelun ja viinitkin voi laskea harrastuksiksi ;)

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifysta The Rootsin the Seedin tai Ylex:n soittolistaa.

Noloin tv-ohjelma, josta pidän on kaikki tosi-tv ja realityohjelmat

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa) on Caesar-salaatti

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun olen superväsynyt ja tuntuu, että seinät kaatuu päälle ja olen epäonnistunut kaikissa maailman asioissa

Lapsuuteni lempilelu oli varmaan jotain, mitä en nyt tässä hetkessä muista. Ehkä ei ollut mitään yhtä lempparia?

Lempilelu nykyään on varmaan iPhoneni ja kaikki lautapelit <3

Salainen paheeni on Lindtin punaiset suklaapallot

Eikun se oikea salainen paheeni on mustapäät ja kaiken muun "ällöttävän" tönkäminen

Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut on se, että elämässä pitää tehdä sitä, mikä itsestä tuntuu oikealta ja viettää aikaa sellaisten ihmisten kanssa, joiden seurasta nauttii.



Kiitos Oona kivasta haasteesta,
Doris




5 kommenttia:

  1. Onko J. Karjalainen oikeasti vaikuttanut sun nimeen? :) Täytyy kyllä myöntää, että usein nykyään jostain kumman syystä soi kyseinen biisi päässä. Ja hei, se on mun singstar-bravuuri, vaikka en laulaa osaakaan.

    VastaaPoista
  2. Hah, mäkin tykkään puristella mustapäitä ja finnejä! :D Joidenkin mielestä ällöä, mut musta niin kivaa. Onneks en oo ainoo ;)
    -Nea/In the little cottage

    VastaaPoista
  3. J. on tehny biisin parii vuotta ennen kun synnyin, niin on sillä vissiin vaikutusta ollut nimiä mietittäessä :D Ja mitä tulee mustapäihin, ihan parasta, eikä yhtään ällöä :D!

    VastaaPoista